2008. július 12., szombat

Őrületes olasz nyaralás (1.)

Íme, a kis csapat (Anyu kivételével, mert valakinek fotózni is kellett), akik részt vettek egy fergeteges olasz vakáción. Épp a szállónk kapujában álltunk és indultunk a szokásos délutáni sétánkra, amikoris vacsorahelyet, játéktermet, fagyizót és még sok más érdekességet próbáltunk felkutatni.
A szállásunk két nagy appartmanból állt, mi Gitta mamáékkal osztottuk meg a miénket. A mellettünk lévő ajtó pedig Noémiéké volt, szóval roppant közelségben leledzettek ők is. Gitta mamáék nagyon boldogok voltak, hogy velük laktunk, ugyanis olyan élményben volt részük, amiben eddig soha: minden reggel én ébresztettem őket! Miután felébredtem és Anyuékkal pihentem egy sort, máris vettem az irányt Gitta mamáék ajtaja felé, ahol óvatosan kopogtattam, majd rájuknyitottam hatalmas lendülettel. Jobb esetben már ébren voltak, rosszabb esetben frászt kaptak, de legalább felébredtek!
Mindkét appartmanhoz hatalmas terasz tárult, ahol a lányokkal délelőtt is, este is hatalmas viháncok folytak, nagy-nagy játékokkal spékelve, amit rendszerint Noémi irányított, de mi Nórikával vakon követtük, hiszen ő a legnagyobb és legokosabb mindnyájónk közül.

Nincsenek megjegyzések: