2008. június 29., vasárnap

Víkend, ahogy mi szeretjük (3.)

Apuval felöltöttük egyenruhánkat és Anyuval karöltve nekiindultunk vasárnap délután, hogy tiszteletünket tegyük Marciék vadiúj lakásában. Nekem nagyon bejött, hamar felfedeztem melyik Marci szobája - követtem a játékokat - és már szaladgáltam is ki-be, be-ki.
Marci először nagyon ránk csodálkozott, de megszokta, hogy átmeneti betolakodók vannak a lakásban és már kevésbé gyanakvóan méregetett minket. Nagyon tetszett neki az itatópoharam, de megegyeztünk, hogy ő a teáscumijából igyon. Tetszett neki a mogyorós puffancs is, amit ettünk, de azt is megértette, hogy neki még mindenképp csak a kölesgolyó való és kell növesztenie néhány fogacskát, hogy a többi rágcsából is adjanak neki a szülei. Néha ugyanaz a játék tetszett meg nekünk, de valahogy azon is elosztoztunk.
Mindenesetre kedves, kis emberke, ezért kapott néhány simit a délután folyamán és én is kaptam tőle. Mikor hazafelé indultunk, még megnéztük a játszóterüket és kicsit rugóztunk, meg csúszdáztunk, de kezdett esteledni, ezért hazafelé vettük az irányt. Remélem hamarosan újra ütközünk!

Nincsenek megjegyzések: