2008. június 22., vasárnap

Vasárnap is sok a program

Délelőtt a szülők lepasszoltak Gitta mamáékhoz pancsolni és játszani, amíg ők otthon güriztek a kertben. Alvásra hazamentünk, majd egy kiadós váci fagyizás után ma ismét Krisztiánék vártak minket, mert felfújták az új medencéjüket és tesztelni kellett. Ez már a harmadik nap, amit náluk töltünk, de élvezem és a társaság is mindig cserélődik, így cseppet sem uncsi.
Ma Martinnal és Anna Lénával ismerkedhettem meg. Egész jól elvoltam a medencében Martinnal - ő már két éves elmúlt -, de utána amikor belendült, akkor mindig el szeretett volna ütni a füvön a fűnyíróval, meg időnként fejbe kólintott. Ezt nem élveztem annyira. El is mentem kedvenc zugomba Boldizsár mellé, a csatornafedélre és csodák csodájára, egy helyes kis csigát találtam. Ő az a vagány csiga fajta volt, mert sem a kezemben, sem a számban nem húzódott be a házikójába, hanem vígan ficánkolt. Ezt sajnos nem sokáig élvezhettem ki, mert Anyu egyszer csak megjelent és kifigyelte a csigut a csukott számban. Mondanom se kell: elvette legújabb pajtásomat és még ráadásul azt is mondta, hogy butaságot csináltam!

2 megjegyzés:

VidaCsalád írta...

Nekem ez a rémálmom, hogy a gyerek szájából csigákat és egyebeket kell majd kiszednem.... :-)

Vilmos írta...

Ne is mondd!!! :)