2008. június 25., szerda

Vilmos nap

Estére meglepetés bulit szerveztek a szülők. Jöttek hozzánk Gitta mamáék, Krisztiánék és Nelli néni felköszönteni engem, a névnapost!
A buli örömére ma is telitöltöttük vízzel tavalyi, eléggé picurka medencémet, de a lányokkal remekül elfértünk benne (már én is ismerem a mondást, miszerint sok jó ember kis helyen is elfér). Amikor kiimádkoztak minket a vízből a felnőttek és legalábbis egy pelussal felszereltek minket, következhetett a köszöntés. Írtó sok és szép ajándékot kaptam! Krisztinéktól egy régóta áhított kerti asztalt székekkel, amit gyorsan használatba is vettem és ott fogadtam a többi ajándékot: könyveket, névre szóló takarót, kerti játékokat, vízálló szandált és egy hiper-szuper mentőmellényt, amiben állítólag nagyon könnyű a víz tetején maradni és ráadásul nem is tudok felborulni. Mihamarabb ki fogom próbálni!
Aztán jött a vacsora: Anyu-féle hideg gyümölcsleves, Apu-féle sültek grillen Anyu-féle salátával. Még volt időnk utána is sok játékra a lányokkal és nagyon sajnáltam, mikor véget ért ez a kellemes este!

1 megjegyzés:

VidaCsalád írta...

Isten éltessen névnapod alkalmából Vilmos Barátom!
Ölel: Zsombor