2008. június 22., vasárnap

Noémi és Nóri szülinap

Ma ülte meg a giga méretű család Noémi és Nóri szülinapjait. Mindketten júniusban lettek 2 és 4 éves nagylányok. Nem csak a mi családunk gyűlt össze Krisztiánéknál, hanem Noémiék nagymamija és unokatesói (van három) és az ő szüleik.
ma nagyon élveztem mindenféle társaságot, tőlem kissé szokatlan módon. Sok vicces dolog is történt velem, pl, amikor Gitta mama prüszkölt a virágtól, amit megszagoltattam vele és az is jópofa volt, mikor Nórival elvonultunk és Boldizsár (a drótszőrű tacsi) ketrecében találtak meg minket, mert felfedeztük, hogy ott jól el tudunk bújni.
A lányok kaptak egy nagy halom ajándékot, aztán megettük Vera bográcsos főztjét. Én még kicsit nekivetkőztem és amíg a nagyobbak ugrálóváraztak, addig én a csatornafedélen nyírtam a füvet.
Miután hazaértünk 9 körül, Apu lefektetett, leült meccset nézni, Anyu pedig elment az esti United koncetre a többi anyukával...de ezt már csak az elmesélésekből tudom.


Nincsenek megjegyzések: