2008. június 1., vasárnap

Emma

Ma ismét megcsodálhattam Emma bájait és teljesen lenyűgözött. Olyan édesdeden aludt, aztán pedig olyan jóízen evett, hogy ihaj. Rögtön kedvem is támadt, hogy megkínáljam az én fenséges kölesgolyómból, de nem fogadta el. Aztán próbálkoztam keksszel is, de egy kis nyaldosásnál tovább nem jutott. Hát, fene se érti a lányokat! Adom neki a finomabbnál finomabb tápot, ő meg csak tejet iszik! Ő tudja!
Én egy kellemes kétórás alvással lettem gazdagabb Juditék nagyágyában, ugyanis reggeltől estig a csajokkal tengettem időmet és ebbe belesett a szieszta időm is. Apu és Balázs strandröpiztek é csak 5-kor értek vissza. Akkor kapták meg a jól megérdemelt tojásos nokedlijüket, amiből én is kaptam természetesen.
Kellemes nap volt, remélem Apuék máskor is mennek labdát dobálni!

Nincsenek megjegyzések: