2008. június 15., vasárnap

A bagázs

Az elmúlt hetet Földváron töltöttem Noémival és Nórival és szuper időtöltésnek bizonyult! Az idő szerencsére a Balaton partján tökéletesen napsütéses volt, így többször is lehetőségünk nyílt megmártózni a tó vizében. Én annyira átvettem a lányok pörgős ritmusát már a második napon, hogy ugyanakkor jártam aludni, mint ők: hát, lehetett őket magukra hagyni??? Így lett, hogy minden nap délután csak 2 körül, este pedig 10 körül tértem nyugovóra.
Rengeteg közös programunk volt a lányokkal: kergetőzés, kerti fürcsiparti, balatoni játszósdi, kavicsdobálás (ahol csak lehetőség adódott), játszóterezés, biciklizés-motorozás-békataxizás, állatmustrák (hattyúk, kacsák, lovak, stb...), éttermi szaladgálás.
Reggelente alig vártuk, hogy a másik ház zsalugáterei kinyíljanak, mert ezzel jeleztük egymásnak, hogy felébredtünk. Aki hamarabb észrevette a másikat, az átszaladt a szomszédba. A lányok kedvesek voltak és néha átjöttek értem és átkísértek az ő házikójukba, hogy együtt játszhassunk reggeli előtt.



Nincsenek megjegyzések: