2008. június 19., csütörtök

Készülődés

Úgy tudom, hogy Emma jön hozzánk vendégségbe - tudjátok, akinél nemrég jártam -, ezért megpróbáltam a legjobb formámat kihozni magamból. Gyorsan felálltam a pipere-sámlimra, engedtem a kezemre egy kis vizet, jó alaposan megsikáltam. Majd a hajmosás következett: alaposan beszappanoztam a kezem és csak dörgöltem-dörgöltem a hajam, amíg teljesen össze nem ragadt. Anyu azt mondta nem festek szépen és kissé bevizezte nekem, végül megtörölgette. A végére hódítóan néztem ki és azt hiszem, amennyire Emma látott engem a két és fél hónapos szemeivel, tetszettem neki. Ő mindenesetre nagyon csini kislány volt megint, csak azt nem szerettem, hogy Anyu időnként a kezébe vette. Miért ölelgeti Emmát, mikor én vagyok az egyetlen szerető fiacskája? Érthetetlen és tűrhetetlen állapot!

Nincsenek megjegyzések: