2008. július 31., csütörtök

Maroson

Szerdán hivatalosak voltunk egy egész napos kiruccanásra Nagymarosra Anyu keresztszüleihez. Szép nagy kertjük van a hegyoldalban, ahova kipakoltam az összes játékot, amit Anyu bepakolt a kocsiba. Mivel kiszúrtam, hogy a szomszéd néni füvet nyír, gyorsan előkaptam én is az én nyíróm és mindenkinek megmutattam, hogy én sokkal alaposabban tudom csinálni. Aztán jöhetett a többi játék is.
Zsuzsától (ő Anyu keresztmamija) kaptam két nagy üveg gyümölcslevet, amit szinte folyamatosan ittam és ittam és ittam. Összesen olyan 7 dl volt a két üveg, szóval gondolhatjátok mi fogadta Anyut a peluscsere alkalmával! Ettem isteni ebédet, de a végére már nagyon fáradt lettem.
Zsuzsáék házának alsó részében, egy nyugodt és hüvős belső szobában tett le Anyu aludni Ignác macival a szokásos időben és én a szokásos módon hipp-hopp elaludtam. Ééééés olyan ügyes nagyfiú voltam, hogy amikor két és fél óra múlva felébredtem, lemásztam az ágyról és Anyu keresésére indultam, akit a kertben nagy csacsogás közepette meg is találtam!
Pistának többször is szemeztem a robogójával és megszámoltam mind a két kerekét, hogy meg van-e még. Egyelőre érdeklődésem még nem terjed ki arra, hogy fel is szálljak a motorra.
Öt óra tájékán aztán felkerekedtünk és hazatűztünk, hogy Apunak ne kelljen minket sokáig nélkülöznie!

Nincsenek megjegyzések: