2008. július 27., vasárnap

Váci Világi Vigalom

A délutáni program is fergetegesre sikeredett. Ma volt az utolsó napja a Váci Világi Vigalomnak és semmiképp se szerettük volna kihagyni. Nagyot sétáltunk, sok érdekességet láttunk, ettünk kürtős kalácsot és főtt kukoricát, néztünk póni lovakat, kicsit hallgattunk zenét, majd eljutottunk a vidámparkos részig.
Volt ott sok csuda dolog: például egy sínen körbejáró kisvasút, amitől elállt a lélegzetem és a szokásos körhinta is, amit szeretek. Csak egy gond volt, itt a szülők egyikre sem jöhettek fel velem. Megkérdeztek, hogy így is bevállalom-e? Naná!!! És így is lett! Annyira élveztem mindkettőt, hogy három kört is mentem különböző járgányokon, amiket veszettül kellett kormányoznom. Megjegyzem, a körhinta dzsipjének a kormánya a kezemben is maradt, de ezen sem akadtam fenn nagyon, hiszen pörögtünk tovább! Az utastársaimmal is mindenhol remekül kijöttem, együtt nyomogattuk a gombokat és figyeltük érdeklődve a külvilágot és mosolyogtunk a kétségbeesett szülői tekinteteken.

Nincsenek megjegyzések: