2007. december 5., szerda

Golyó és Mikulás

Nagyon rendes bácsi ez a Mikulás bácsi. Igaz most néni formájában járult elém, de a hétfői baba-mama tornán, azaz mama tornán ott volt. Kaptam tőle egy kis zsák kölesgolyót nagyszakállú csomagolásban.
Amúgy a torna jó volt. Anyu ugra-bugrált, én pedig haverkodtam az ott lévő kissrácokkal. Találtam helikoptert, kisautót, hallgattam a meseolvasást, néztem a gyerekeket, megtaláltam a közös kölesgolyós tálat. Abból szemezgettem kicsit, aztán néhányat kiklopfoltam a szőnyegen, hogy utána szemezgethessek a morzsákból és néhány szöszt is elfogyaszthassak. Aztán jött két kislány és akik elkezdtek körülöttem szaladgálni...nehéz volt őket követnem a szememmel. Utána aranyosan odajöttek hozzám és hordták nekem sorra a játékokat. A torna végén visszataláltam Anyuhoz és örömömben, hogy újra látom (azt mondja, hogy ott volt végig mellettem) hatalmas öleletet és pusziáradatot kapott tőlem.

Nincsenek megjegyzések: