2007. december 27., csütörtök

Első zsúrom

Két napos előkészület után végre elérkezett a nagy alkalom és eljött az egész nagy családom megünnepelni a szülinapom. Ott voltak Gitta mamáék, Margó nagyiék, Nelli néni, Krisztián nagybácsiék és a Zsuzsik családja is. Annyi, de annyi ajándékot kaptam, hogy ismét egy Karácsonyt éltem át - és azt mondják, hogy ez minden évben így fog menni! Nem gond!!! A szülők lassanként új bevételi forráshoz juthatnak, ha az én beleegyezésemmel megnyithatják itthoni játszóházunkat. Egyelőre nem egyezek bele...
Volt sok-sok Anyu főzte-sütötte ennivaló, én azokból a fasírt golyót kóstoltam és kettőt meg is ettem. Aztán nem maradhatott el a torta sem, amit szintén Anyu csinált, rögtön kettőt, hogy mindenkinek elég legyen. Na, az isteni volt, abból másfél szelettel megrágcsáltam, ugyanis Anyu direkt olyan tortát sütött, amit én is megehetek.
Aztán Noémiékkal sikongatva lufist játszottunk, meg próbálgattuk a játékaimat. Én közben jó szokásomhoz híven, jöttem-mentem, barátkoztam. Mindenkinek jártam az ölében és mindenki boldog volt ettől, így én is! Na, röviden ennyi volt...szuper volt!



4 megjegyzés:

lizacica írta...

Kedves Vilmos!

Szeretettel üdvözöllek a nagy és komoly egyévesek klubjában!

na jó ez csak vicc, nem kell komolynak lennünk, hiszen kisgyerekek vagyunk!!!
Éljen a rosszaság!
:-)

Mindenesetre a puszik és a fülhúzás azért járnak ám!

Lizus

Kata írta...

Kedves Vili!

Nagyon boldog 1 éves születésnapot kívánunk Neked, remélem 2 hét múlva ha meglátogatunk, megmutatod az ajándékaidat! És remélem, én sem fogok nagyon sírni. (Na jóó, ezt inkább anya reméli! :-)))

Isten éltessen sokáig! Vigyázz, mert a nyomodban vagyok ám én is a félévessel! :-)

Marcó és szülei

Vilmos írta...

Kedves Lizus!
Köszönöm a megemlékezést. Elég nagy teher van rajtam így, hogy felelősségteljes egyéves lettem, de próbálok megküzdeni a kihívásokkal. Először is meg kell tanulnom járni.
Sok puszi, remélem mihamarabb megismerhetlek!
Vili

Vilmos írta...

Szia Marcó!
Neked is köszönöm a jókívánságot! Nagyon várom már a találkát és Anyuéktól úgy hallom ők is! Kiváncsi vagyok, hogy már miket tudsz csinálni, mert látom a blogodon, hogy vészesen közelítesz az én tudományaim felé!!! :)
Baráti ölelet, Vili