2007. december 9., vasárnap

Balázséknál

Tegnap délután - hosszú Békási időtöltésünk után - megnéztük Balázs, Judit és jövendőbeli Emma új lakását. Ott voltak még Putyuék a gyerkőcökkel, meg egy másik csapattársuk Apuéknak és a végén Eri és Matyi is befutott.
Náluk töltöttük az egész délutánt egészen fél8-ig. Anna és Peti sokat játszottak velem, Putyu megetett fasírttal, kaptam frissen sült tököt, de igazság szerint teli pocakkal már egyedül is remekül elvoltam. Találtam a nappaliból kiindulva egy nagyszerű kifutót magamnak és szaladtam a jövendőbeli gyerekszoba felé. Be is mentem és néha magamra csuktam az ajtót (csakúgy mint a fürdőszobáét és hálószobáét) : szeretem a nyugalmat és békét. De aztán spuri vissza a nagyok közé, hogy újra megtehessem a villámszáguldásom. És ez így ment, míg haza nem indultunk.

Nincsenek megjegyzések: