2007. október 28., vasárnap

Segítőkész kiskukac

Délelőtti játszásom alkalmával a zöld labdám egyszercsak begurult a kanapé alá, de nagyon mélyre, ám! Szóltam Apunak, hogy hozzon már valami hosszú tárgyat és vegyük ki onnan. Jött is Apu azonnal, de olyan kis ügyetlen volt, hogy kénytelen voltam kiskukacként segíteni neki. Így aztán odamásztam és együtt kerestük a labdacsom.












Később kicsit arrébb is kellett tessékelnem őt, mert eltakarta a fényt előlem.
Egy hirtelen mozdulattal végül sikerült kipenderíteni a labdát, vissza a szőnyegre, de Apuci észre sem vette. Nyúztam-húztam, hogy nézzen már a háta mögé, de rám se hederített, ő csak a kanapé alá kukucskált kitartóan. Ekkor már azt állította, hogy valamiféle porcicákat keresgél, de abban már semmi vicceset nem találtam. Ezt aztán hamarosan meg is untam és hipp-hopp szaladtam labdázni!

Nincsenek megjegyzések: