2007. október 5., péntek

Kiengesztelés

Tegnap este Anyu magamra hagyott! Na, jó, nem magamra, hanem előbb Didó papára, majd Apura, mert ő elment Pestre barátnőzni, mozizni. És igaz, hogy remekül éreztem magam egész délután és este, de azért mégiscsak bűntudatot sikerült benne ébresztenem, hogy nem volt velem, így péntekre szupi programmal állt elő.
Reggel Pestnek vettük az irányt és egy nagy sétával eljutottunk Nelli nénihez. Ott hatalmasat játszottunk a számomra kialakított rezidencián, ebédeltem finomat és óriásit aludtam. Utána további nagy séták jöttek és közben meglátogattuk a zöld ruhás bácsit, aki először köszöntött, mikor kibújtam Anyu pocakjából. Megvártuk Aput munka után és együtt hazakocsikáztunk.











Ja, és legnagyobb meglepetésemre a cicával is összefutottam Nelli néninél. Ő is épp vendégségben volt néhány napra.

Nincsenek megjegyzések: