2007. október 28., vasárnap

Egy új korszak kezdődik ...


Jelentem megmozdultam!!!
Szülői ösztönzésre rávettem magam, hogy elkezdjek helyet változtatni. Azt mondták, hogy eddig lehetett lustálkodnom, szemlélődnöm és apró-cseprő dolgaimmal foglalatoskodnom, mostantól mozognom kell. Első napokban nem kedveltem a dolgot, mert irtó fárasztó volt, de néhány hét alatt megerősödtem és imádok kúszni, sőt feltérdelni, felülni, féltérdre ereszkedni és még sorolhatnám. A mászást is épp próbálom elsajátítani. A szülők azt mondják, hogy ez a mozgásbeli hirtelen felzárkózás tényleg nagyon hirtelen!
Mi tagadás igyekszem! Ja, és eszméletlenül élvezem!!!

2 megjegyzés:

VidaCsalád írta...

Kedves Vili!
Gratulálok! Nagyon örülök, pláne, hogy ilyen nagy boldogságot okoz Neked. Anya rajtam is szokta látni, hogy ha a nyakam merevsége enged és jobban tudok mozogni, akkor összehasonlíthatatlanul jobb a kedvem!
Ölel: Zsombor

Vilmos írta...

Hát, igen, remek dolog ez a mozgolódósdi, csak rá kell érezni az ízére, nomeg erőt kell hozzá gyűjteni! Hajrá Zsombi! Mindent bele!