2007. szeptember 9., vasárnap

Találka Annával

Ma Apu külön utakon járt, így Anyuval ismét felkerekedtünk - lassan nincs olyan nap, hogy ne mennénk világkörüli útra - és meglátogattuk Annát egy pesti kávézóban.
Gyönyörű hosszú haja van, megsimogattam és csak ici-picit rángattam meg.


Amikor pedig nem Annánál vagy Anyunál voltam, akkor elfoglalhattam egy egész foltelt, ahol remekül elfértek a játékaim, ráláttam a bejárati ajtóra (folyton résen kellett lennem, hogy kik járkáltak ki-be a kávéházba) és a cipőmet is kényelmesen le tudtam venni és játszani vele.


Hazafelé elaludtam a kocsiban és mire fölébredtem Gitta mamáéknál találtam magam, amint a földön kabátban és cipőben alszom. Apu elvitte Anyut vacsorázni és engem most kihagytak belőle, de nem gond, mert Didó papáékkal jókat mókáztam.

Nincsenek megjegyzések: