2007. szeptember 4., kedd

Kedd

Hűűű, de hosszú napom volt! Vendégségben voltunk Anyuval Zuglóban Anyu keresztmamijáéknál, aztán uzsonna után tűztünk a Duna Plazába, mert Anyunak csajszis programja volt a barátnőivel és csak este 8-ra értünk haza.

Anyut boldoggá tettem, mert egész nap jókedvű voltam, mosolyogtam, dumcsiztam, kiabáltam, fogkivillantottam, pedig nem igazán hagyott aludni.

Anyu is boldoggá tehetne már és ezt a fránya hajszárítót eltüntethetné a pelenkázómról. Pár napja fejébe vette, hogy beköszöntött a hideg és ideje elkezdeni az esti hajszáírtást. Én frászt kapok ettől a zúgó micsodától, ami állandóan a fejemet fújja. Már kezdek barátkozni vele, de mégse csípem, mert kiszámíthatatlan és amikor azt hiszem, hogy végre haverok vagyunk, elkezd fújni. Nem gond, állandóan szemmel tartom a kis komiszt!

Nincsenek megjegyzések: