2007. szeptember 5., szerda

Úszás

Ma mentünk először babaúszni. Én voltam a rangidős és ebből adódóan - bár ez ennek tudatában nem nagy büszekség -, de a legügyesebb is. Például azt a helyes kis labdát, amit kaptam a száraz éneklő nénitől, csak én tudtam megfogni, de olyannyira, hogy bizony el sem engedtem, amíg el nem búcsúztunk a medencétől.

Margó nagyi elkísért minket e nagy eseményre és készített rólunk egy fotót is. Amikor hazaértünk bemutattam neki legfrisseb izomkötegeimet, amik a karomban és a lábamban bújnak meg: megragadtam a haját és így kapaszkodva felhúztam magam fél álló helyzetbe. Kimerítő mutatvány.

2 megjegyzés:

lizacica írta...

hello Vilmos!

ez a gödi Afrodité Hotelben lévő babaúszás???

milyen a víz?? fincsi meleg??

anya gondolkodott rajta, hogy elcipel még ide is, de végül egyelőre nem teszi ;)

imádom az izmos&erős majdnem 8,5 hónapos fiúkat ám! ;)

Lizus

Vilmos írta...

Liza, Liza, nagyon kezdeményező típus vagy! :) Persze cseppet sem bánom.
Az Aphroditéban van, igen és minden csúcsszuper: a víz, a társaság, a játékok, de Anyu mégsincs száz százalékig feldobva tőle. Majd meglátjuk mi lesz!
Vili