2007. szeptember 14., péntek

Gitta mama rezidenciáján

Reggel még úgy ébredtem, hogy Anyu egy bizonyos Ringató programot harangozott be (amire elmentünk és isteni volt!!!), de a délelőtti szundimból felébredve már azzal várt, hogy ebéd után Pestre megyünk, mert valami gyerekruha félét (kinek? minek?) szeretne vásárolni a belvárosban.
Ennek megfelelően útnak indultunk és egyenesen Gitta mama rezidenciájára, azaz munkahelyére vezetett az utunk. Ott egy búcsúztató kellős közepébe estünk be, de nagyon örültek nekem a fiúk, lányok.















Én is örültem nekik, még egy kanalat is kaptam tőlük, ami remekül szólt Gitta mama szemüvegén!

Aztán nemsokára sorban elbúcsúztak tőlem a felnőttek és magamra hagytak egy türkisz színű fotelben. Anyu elétolt szembe még egyet és így egy egész kerek játszóterem lett.

Nem maradhatnék itt vásárlás helyett?

Nincsenek megjegyzések: