2007. szeptember 17., hétfő

Mi ez?

Ez bizony a teácskám. Anyu kiültetett a napra, hogy a langyos gyógyteámat iszogassam, ugyanis már megint beteg vagyok.
Nagyon megfáztam, csak a számon jön befelé a levegő, az orrom teljesen dugig van. Anyu szívja sokat azzal a hatalmas porszívóval, ami tulajdonképpen orrszívó, de mostmár nem sikerül neki olyan sokáig szívni, hogy átjárhatóak legyenek a lágutaim. Ja, és persze kézzel-lábbal hadonászok közben, ami lehetséges, hogy szintén nem könnyíti meg a dolgát. Amíg kicsi voltam, nem bántam, ha szívta a nózim, de most hogy már nagy vagyok, ki nem állhatom!

2 megjegyzés:

lizacica írta...

éd is dáthás vagyok picit...

:(((

Hajrá lázadááááááááás a szörnyűséges porszívós-orrszívós rém ellen!!!!!!!!!!!

Lizus

ui.: éjszakára nagy fazék párolgós kamillás víz a szobába??? fincsi!!!

Vilmos írta...

Jobbulást Liza! Remélem egyikőnknél sem tart soká, mert irtó unalmas!!!

A kamillás párolgóst ma beveti Anyu, szóltam neki!

Puszi, Vili