2008. március 27., csütörtök

Remek hét

Húsvét után kezdődött csak igazán a remek hetem! Egyrészt lábalok ki a betegségből, másrészt Anyuék kedd estére és éjszakára leadtak engem Gitta mamáékhoz. Minden csúcsszuper volt: jókat játszottunk, fincsit pancsoltam, nagyot vacsoráztam és édesdeden aludtam a kiságyamban. Anyu 8-kor jött értem, de még maradtunk játszani, aztán elmentünk vásárolgatni. Apu hamar jött haza aznap, nagyon vártam, mert már csaknem két napja nem láttam. Ma kijött hozzám Nelli néni, akivel játszótereztünk délelőtt és otthon is mókáztunk, majd 5 után meglátogattuk Noémit és Nórit, akik szintén túl vannak minden betegség-nyavaján. Írtó kedvesek voltak: simogattak, ölelgettek, puszilgattak... én pedig viszont! Ja, és a lányok nagyon ösztönzőleg hatottak rám, egy csomót sétálgattam egyedül! Holnap délelőtt megyünk tornázni, ott vár a megszokott társaságom, délután pedig majd várom Aput, mert ma megint későn érkezik haza.
Röviden ennyi!

Nincsenek megjegyzések: