2008. március 23., vasárnap

Még egy nyuszi

Gitta mamáéknál is járt a nyúl, amint megkaptam a hírt, Anyuval átsiettünk hozzájuk egy kis időre. (Aput nem hagyhattuk itthon sokáig, mert szegény elkapta azt a szörnyű betegséget, amit előbb Anyu kapott el tőlem, majd Apu Anyutól. Elég gyenge és rosszul van, siettünk hozzá haza. Nomeg én se vagyok valami jól, Noémi és Nóri szintúgy, szóval elég beteges egy Húsvét ez a mostani.)
Szóval, egy hatalmas kalózsátor várt ott engem, benne sok-sok tojglival. Be is kukkantottam sebtiben, de aztán átszegődtem vendégségbe a lányok rózsaszín sátrába, mert ott pillanatnyilag nagyobb volt az élet.
Természetesen meg is locsoltam minden hölgyet a társaságban, mivel a verset még nem tudtam betanulni, egy helyes táblát adtak Anyuék a nyakamba a locsoló versikémmel. A spricceléssel nem volt gondom és a tojásokat is begyűjtöttem. Amint hazaértünk egy hatalmasat aludtam!

Nincsenek megjegyzések: