2009. március 29., vasárnap

Szombati programáradat ... helyett

Úgy készültünk, hogy Noémiékkel meglátogatjuk oroszlánékat az Állatkertben, de olyan rettenetes tömeg fogadott minket, hogy sarkon fordultunk és átnéztünk a Közlekedési múzeumhoz, ahol gyönyörű vonatok vártak minket, de ott sem tudtunk belül körülnézni, ugyanis egy vagon iskoláscsoport szintén oda vágyott ... így mi kevésbé. Maradt a Városligeti séta, ami viszont fergeteges volt ebben a csoda időben! Sok kutyus futkározott arra, Oli baba nagyokat aludt és evett a szabadban egy padon, én pedig tökéletesítettem galambkergető - akik szerintem "nigók", de Apuék váltig állítják, hogy galambok - tudományomat: én lettem a galambok réme!
A végére kissé elfáradtunk: Oli a nagy fekvésben, én pedig a vad motorozásban, így a szülőkön kötöttünk ki.

Nincsenek megjegyzések: