2009. március 11., szerda

Különbség

Hogy mi a különbség a két kép között? Lényegében semmi, hiszen mindkét képen Pipiéket (polgári nevén Orsi, de így senki se hívja) várom reggel, hiszen mióta Pipi is bölcsistársam lett, ők visznek Évához.
De mégis találok különbséget: az első képen csúnya, szürke idő van és egykedvűen várakozok, a másikon csodaszép napsütés és én vidáman kavargok a kertben a motoromon, míg megérkeznek.
Tegnap délelőtt egy fincsi sétán voltunk Anyuval és Olivérrel - miután meglátogattuk Dédit - és mikor délben hazaértünk, nekem semmi kedvem nem volt bemenni. Így történt, hogy míg Anyu etette Olivért, addig én felforgattam az összes, ősz óta elfekvőben lévő játékomat és csak bő félóra múlva csatlakoztam hozzájuk. Sajnos, a fűnyírót nem engedte meg Anyu, hogy bevigyem a lakásba és még azt sem értékelte igazán, hogy mind az öt lépcsőfokon felcipeltem a küszöbig. Mindegy!

Nincsenek megjegyzések: