2009. március 1., vasárnap

Jó volt!

Isteni hétvégénk volt! Pénteken fiús estének néztük elibé, mert Anyu lelépett szórakozni. Szombaton Anyu keresztmamijáékat láttuk vendégül ebédre, akiket már ismerősként vártam és talán mostmár Olivér is emlékezni fog rájuk. Délután alig vártuk Olival, hogy három órás alvásunk végére érjen és elindulhassunk Leviékhez a farsangi mulatságba. Igazság szerint a bulit élveztem - mégha ez néha nem is látszott rajtam -, de cseppet sem volt kedvem a horgászszerkómban mutatkozni, így átlagember maradtam. Olivér egy kellemeset aludt a csatazajban, mígnem Anyu felrázta. Olivér és Apu 7 óra körül hazatértek, Anyu pedig alig tudott engem negyed 11-kor hazaebrudalni. Még sosem maradhattam fenn ilyen sokáig, de szuper élmény volt! Várom a következő farsangot!

Nincsenek megjegyzések: