2008. április 13., vasárnap

Thomas

Eddig a hétig élvezhettem, hogy a 7 órás reggelim elköltése közben Thomas, a gőzmozdony szórakoztasson a tv-n keresztül. Sajnos, levették a műsorról és a többi mese nem igazán érdekel. Veráék ígérték, hogy a Thomasos dvd-jüket kölcsönkapom és akkor újra nézhetem... bármikor!
Ma amúgy Gitta mamáéknál költöttem el az éjszakámat, mert a szülőknek programjuk volt. Este hatalmasat pancsoltam, aztán megint egy nagyon jót aludtam és reggel viháncolhattam az ágyukban. Végülis egészen ebédig maradtam, mert Anyu és Apu otthon csinosította a kertet. Délben megtörtént a szokásos unokatesókkal tűzdelt ebéd, aztán spuriztunk haza alukálni. A ma tanult állathangom a : csip-csip, ezt a madarak szokták mondani. Kedvenc állataim, amelyek hangját remekül utánzom: az oroszlán, a kutya, a méhecske, a halacska és a nyuszi.

Nincsenek megjegyzések: