2008. április 2., szerda

Ajtónálló

Mióta megnyitottam magam előtt a kétlábon járás lehetőségét, a kintlétet is sokkal jobban élvezem, mert így annyi mindent lehet csinálni. Egyik kedvenc hobbim - a házon belül is - az ajtó nyitogatás, csukogatás. Ma, amikor Anyuval hazatértünk délelőtti programjainkból, több mint fél órán keresztül játszottam a kapuval. Kinyitottam, becsuktam, kukucskáltam a lécek között, megvicceltem Anyut: úgy csináltam, mintha behívnám, de nem engedtem be. Jött egy halom biciklis, autós és gyalogos, sőt, még kutyákkal is találkoztam a kalandom közben.
Aztán amikor kiváncsi voltam, hogy Anyu az út széléről milyen fotókat készít rólam, gyorsan odaszaladtam hozzá. Aztán vissza a kapuhoz. Aztán megint oda, majd vissza. Stb-stb...

4 megjegyzés:

Ottó írta...

NEM TUDJUK, HOGY A SZUPER SAPKA TESZI-E, DE MIÓTA HORDOD, EGÉSZEN MEGVÁLTOZTÁL, TISZTA KAMASZ FIÚ VAGY!

Vilmos írta...

:) Bizony, a korom is ezt igazolja!

VidaCsalád írta...

igen én is pont ezt akartam írni, hogy nagyon megnőtt most Vili mióta nem láttuk... :-) és milyen ügyes is lett... :-)

Vilmos írta...

Köszönjük az elismerő szavakat! Zsombornak ellenben nagyon vagány a frizkója és már egy halom könyv tartalmát fogja elmesélni Vilinek, mire legközelebb találkozunk!!! :)