2008. április 5., szombat

Ezek vannak

Csütörtökön meglátogattuk Anyu barátnőjét, Oroszi Andit, aki most épp lábadozik betegségéből otthon. Szerencsére ott találtam Bencét és Petrát is. Bence nagyobb nálam egy évvel és nem szereti, ha más játszik a játékaival, ezt már megtapasztaltam. Most is úgy fogadott köszönés helyett, hogy: nem játszhatok Zsiráf Zsófival... én ebbe gyorsan bele is törődtem. De végül engedte, hogy játszadozzam és még gyümölcssalátámat se vette el tőlem.
Petra ellenben egy kisangyal. Ő most lesz egy éves és nagyon csini kislány. Nemsokkal megérkezésünk után, tudtára is adtam szimpátiámat és előbb megsimogattam a haját, majd egy puszit is kapott... ami végül a levegőben landolt, de neki szántam, csak messzebb volt az arca, mint hittem.
Jó kis vendégség volt!

Nincsenek megjegyzések: