2008. április 6., vasárnap

Apu meglepetés partyja

Anyu titkos összejövetelt szervezett Apuci 30. születésnapja alkalmából, így Apu kedvenc barátai sorra toppantak be szombat délután. Két hasonkorú kisfiú is eljött: Lázár és Zsombor, így nem voltam egyedüli gyerek. Eleinte túl soknak találtam az összegyűlt embermennyiséget, mert Apu és Anyu olyan hiretelen eltűntek a szemem elől, hogy csuda! Aztán megbarátkoztam a helyzettel és felmértem az embereket is. Először Putyuval kötöttünk - ismét - közelebbi barátságot: beültem mellé egy nagyszékbe az asztalhoz és ő szépen adagolta nekem a fasírtot igény szerint. Amikor a gyerekek távoztak - úgy tűnik pillanatnyilag a felnőttek társasága jobban szórakoztat - én lettem a társaság középpontja, körben ültek a nagyok, én pedig középen produkáltam magam. Sokszor megtapsoltak, amiért ügyes voltam, olyankor hihetetlen öröm töltött el! Putyu felesége, Csí is nagyon kedves volt, zsebkendőket pakolászhattam a zsebébe.
Na, de ne csak magamról beszéljek! Úgy tűnt, hogy Apu nagyon örült a bulijának, sikerült a meglepetés!

Nincsenek megjegyzések: