2008. május 5., hétfő

Nincs megállás

Nem csalódtam és vasárnapra is remek programjaink voltak. Délelőtt meglátogattuk Dédit, aztán az újonnan átadott játszótérre slattyogtunk át, végül Gitta mamáéknál locsolt Apu, mert ők épp elutaztak.
Déltuán hivatalosak voltunk Emmáékhoz. Emma egy három hetes pöttöm kislány és irtó édes, de még nem sokat foglalkozott velem. Én próbáltam szórakoztatni műsorommal, de csak üveges tekintettel nézett rám. Majd talán legközelebb.
Elmeséljem a hétfői napunkat is? Már azon is túl vagyunk. Reggel mentünk a kórházba Anyuval vérvételre, aztán Aput munkába engedtük és egy nagy sétával és kis játszóterezéssel eljutottunk Nelli nénihez. Ott szokás szerint nagyokat játszottam, finomat ebédeltem és három órát szundiztam. Aput megvártuk munka után és már 7 órára otthon is voltunk!

Nincsenek megjegyzések: