2008. május 3., szombat

Mennyi program!!!

Huhhh, hol is kezdjem?! Talán a tegnapi napnál: délelőtt Anyuval vásároltam, majd Apuval kertészkedtem, később, a 3 és fél órás alvásom után - több is lett volna, ha nem keltenek fel -, vendégségbe iramodtunk Apu volt kollégájához és családjához. Ott megismertem Blankát, egy négyéves irtó aranyos és barátságos kislányt, aki mellett olyan hamar feloldódtam, hogy magam is meglepődtem. Megmutatta a szobáját, a sok játékát és én mindent nagy érdeklődéssel fogadtam. Fél 8-kor indultunk aztán haza.
Ma következett szintén egy hosszú nap: Apu röpizni ment, én Anyuval délelőtt Ikeáztam, majd Bányai Zsuzsihoz mentünk, ott bolondoztam egy sort, megebédeltem, aludtam egy nagyot - ma is Anyu ébresztett... őrület, hogy nem hagynak pihenni -, majd felvettük Annát s Esztit, Anyu barátnőit és suhantunk haza az autóval. Apu már otthon várt minket, én pedig előadtam Annáéknak a jól bevált önálló estem. Nagyon viccesnek találtak ... és én is jómagam!
És még hátra van egy vasárnap! Arra is kész terveik vannak az ősöknek.

Nincsenek megjegyzések: