2007. június 25., hétfő

Névnap

Mai fő feladatom volt, hogy beüzemeljem itthon is az ajándék játékaimat. A tanuló kutyust Gitta mamáéktól kaptam és nagyon vicces, mert ha megnyomom vagy megrágcsálom valamelyik testrészét, akkor mindig mond vagy énekel valamit, néha pedig bevallja nekem, hogy mennyire szeret.
A püfölös-forgós játékomat hivatalosan az etetőszékemhez kaptam Anyuéktól, hogy evés után még szórakoztassam magam egy kicsit a helyemen. Azt hiszem fölösleges mondanom, hogy ez mennyire jó buli!

3 megjegyzés:

lizacica írta...

sziasztok!
hol vettétek ezt a püfölős forgós játékos cuccost???
elmondanám anyuéknak, naaaaaagyon kellene nekem is egy ilyen!
;-)
ciao
Lizus

Vilmos írta...

Szia!
A dunakeszi Kenguruban találtuk és szuper játék!!! (A kismama ruhák után balra.)
Vili

lizacica írta...

köszi Vili! hát ez tökjó mert oda rengeteget jár anya shoppingolni rucikát nekem ;)
épp holnap készülünk, mert itt a hidegfront, de nekem csak ujjatlan és rövidujjas bodyjaim vannak, a nacijaim kinőttem....
most épp egy kinyúlt rugiban alszom, mert az még pont jó rám, de hát ez tarthatatlan!
no szóval köszi az infót!!!
Lizus