2009. június 15., hétfő

Szomszédolós kerti party

Szombat délutánra összecsődítettük legkedvesebb szomszédainkat: Diát, Petit Botond kisfiukkal, másik Diáékat három csemetéjükkel és Gábort Magdival. Hamburger partyt csaptunk: az apukák a kerti grill és a pálinkás poharak körül csoportosultak, az anyukák a teraszon dumcsiztak és rágcsáltak, az apróságok a fűben és a hintában játszottak, a nagyobbak, azaz mi pedig motoroztunk, Zselykével eltűntünk a szobámban kettesben (sose fogjátok megtudni mit csináltunk), közösen eszegettünk (na kivel ültem egy sámlin? Zselykével!) és Zétényt a kert végében megtanítottam gazolni. Ennek Anyu nem nagyon örült, pedig épp aznap tanította meg hogy kell. Szerinte viszont én a medvehagymáján gyakoroltam és mivel precíz vagyok, az összeset kihúztam!

Nincsenek megjegyzések: