2009. április 8., szerda

Csak erős idegzetűeknek!

Folyt.
Szóval Apuci csodálatosan szép sárga ici-pici csigákat gyűjtött nekem a földből és bődületesen hosszú gilisztákat. Én oda vagyok ezekért az állatkákért és személyes kihívásnak tekintettem, hogy megtanítsam őket úszni egy nap alatt. A csigák folyton szökni próbáltak, de résen voltam és visszapakoltam őket a vödörbe. A giliszták jól bírták, dícséretképp őket néha kivettem, hogy levegőhöz jussanak, de aztán puttty, ugrottak vissza lubickolni!
Aznap még a francia konyhával is ismerkedtem, mert miután összefogdostam nyálkás barátaimat, ettem egy-egy szemet a dióból, amit Anyuval törtünk a teraszon.

2 megjegyzés:

Ottó írta...

MOST NEM PUBLIKÁLOM, HOGY EZT A KÉPET NÉZEGESSÉG AZ ISMERŐSEIM.....
SZERINTM NM MINDEKI ÉLVEZI A "FRANCIA KONYHÁT".

VidaCsalád írta...

Jesszusom, a legvadabb rémálmaim egyike az a vödör :-)