2009. április 29., szerda

Anyu bekeményít

Nem hiszem el!!! Anyu úgy döntött, hogy bekeményít, én pedig érzem, hogy lassan elmúlnak a gondtalan csecsemőnapok!
Anyu mostmár napok óta azon pörög, hogy félévesen nem vagyok kisbaba, hanem nagybaba, akinek bizonyos dolgokban igenis már önállósodni kell. Ha engem kérdez, ez badarság!
Mindenesetre nem elég, hogy ma délelőtt hosszú percekig kellett "gáj-gájoznom", hogy végre észrevegye, hogy éhezem, hanem még a kezembe is nyomta a cumisüveget, hogy fogjam meg és egyek magam. Ki hallott még ilyet? ... Dehát éhes voltam, mit tehettem, megfogtam és ettem...

2 megjegyzés:

kata (ribizlifoto) írta...

Olivér, Te egy irtó cukor féléves nagyfiúcska vagy ám!!!!! :))))
És milyen ügyes! :))))

VidaCsalád írta...

Idáig sem volt csúnya... de egyszer szebb Olivér :-)