2008. december 3., szerda

Telefon

A leggyorsabb módja a friss hírek továbbadásának a telefon használata. Egy ideje szívesen űzöm ezt a hobbim és remekül eldiskurálok ílyen formán. Tegnap azt kellett Didó papának elújságolnom, hogy fél7-re értem haza este, hiszen reggeltől Évánál voltam a bölcsiben. A legszuperebb napom volt eddigi bölcsis pályafutásom során!!!
A délelőttöt Ákossal és Rézivel töltöttük nagy egyetértésben és vidáman, sok játékkal, majd ebédeltünk és már készült is Rézi és az én ágyam az alváshoz. Meghallgattuk Éva meséjét, hatalmasat ugráltunk az újdonsült ágyunkon, majd mikor Éva megkért minket, hogy aludjunk, aludtunk.
Rézire ébredtem, mert szólt Évának, hogy sürgős elintéznivalója akadt, de addigra egész jól kialudtam magam és ott folytattunk mindent, ahogy abbahagytuk alvás előtt. Ezután összeismerkedtem Éva nagylányával és nagyfiával, akik szintén becsatlakoztak a játékunkba és közben Éva elszaladt Eszterért és Matyiért az óvodás testvérpárért, akikkel egészen addig boldogan játszottam, míg Anyu 6 körül odaért értem. Igazából még szívesen maradtam volna, mert szuper napom volt, de azért szépen lassan engedtem Anyunak és felöltöztem.
Évának egy nagyon kedves arcsimivel és arcdörgicsével köszöntem meg a napot és a törődést!

Nincsenek megjegyzések: