2008. szeptember 28., vasárnap

Vidám vasárnap

Délelőtt Margó nagyit hozta hozzánk "szi-szi" vonat. Én a motoromon fogadtam és úgy indultunk el hazafelé. Kaptam tőle a szivárvány minden színében pompázó színesceruzákat, amiket septiben fel is avattam.
Alvás után jöhetett a kerti munka: Apuval az évadzáró fűnyírást hajtottuk végre, szegélynyírással spékelve.
A nap zárásaként Ottó családi összejövetel volt Noémiéknál. Már alig vártam, hogy találkozzak a lányokkal, gyorsan el is vonultunk hármacskán a gyerekszobába randalírozni ... visszafogottan. Gitta mamáék minden gyereknek hoztak egy-egy hozzáillő színű kutyusos kéztörlőt: Noémié mindig a rózsaszín, Nórihoz a citromsárga illik és nekem jár a kék. Így lett ez most is, míg nem egy nem várt pillanatban Noémi megmagyarázta nekem, hogy ez a bizonyos rózsaszín törölköző hozzám sokkalta jobban illik, mint hozzá, ellenben a kéket neki találták ki. Olyan meggyőző volt, hogy este boldogan tértem haza a babarózsaszín kéztörlőmmel!

1 megjegyzés:

Ottó írta...

JÓÓÓ BULI VOLT MINDENKINEK!